عجیب ‌ترین روش خواستگاری از یک دختر
سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

برترین ها:وی در ارتفاع ۱۳ هزار فوتی در میان ابر‌ها به نیکلا پیشنهاد ازدواج داده و از وی خواستگاری کرد.

نیکلا گفت: «دنیل هنگامی حلقه ازدواج را به من داد که من احساس می‌کردم در سطح ماه هستم و از ارتفاع خیلی زیاد می‌ترسیدم».

وی در ادامه گفت: «وی زمانی که دستش را به سوی من دراز کرد، گمان می‌کردم که چترش باز نمی‌شود و ممکن سقوط کند، اما حلقه نامزدی را که مشاهده کردم فهمیدم که وی از من خواستگاری کرد». 

 
  
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
منبع:bartarinha.com

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 345
بازدید دیروز : 516
بازدید هفته : 345
بازدید ماه : 2764
بازدید کل : 209063
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1